sobota, 1 lutego 2014

CANDY NA 3 URODZINY BLOGA :)

3 lata temu napisałam pierwsze słowa na blogu
dzisiaj z tej okazji organizuję CANDY
do wygrania gazeta "Mollie potrafi "
polski odpowiednik brytyjskiej "Mollie makes"
gazeta dla kreatywnych osób
piękne zdjęcia
fajne pomysły
w większości z opisem wykonania
wiele inspiracji

Zasady są proste:

-zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału
i napisz CO CIĘ INSPIRUJE
-podlinkuj tego posta u siebie na blogu wraz z banerem na pasku bocznym
-dodaj mnie do obserwowanych blogów
-osoby bez bloga proszę dodatkowo zostawić adres mailowy w komentarzu 

Bawimy się też na FEJSBUKU



ja już się wyżyłam trochę kreatywnie




kolejną zrobię o połowę mniejszą :)

Zapraszam do udziału
 Have fun!!!
AGT

3 komentarze:

  1. To ja napiszę tutaj, inspiruje mnie obecnie moja córka :) Więc raczej "kto" a nie co, chociaż może być i tak, że inspiruje mnie jej dzieciństwo :)
    Obserwuje już bloga, a u siebie wrzucam baner.
    podrozprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh ja chcę, ja chcę! nie kupiłam tego numeru a ardzo chciałam :)
    moja odpowiedź jest banalna... Inspiruje mnie wszystko! Ludzie dookoła mnie, czasem ktoś powie jakieś zdanie, słowo i to spowoduje, ze urodzi się coś w mej główce, czasem zobacze plakat, billbord, w fajnej kolorystyce, a czasem po prostu idąc ulicą światło słońca spadnie na gałązkę, której wygięcie mnie zainspiruje :) oczywiście masę inspiracji znajduję w niekończącej się kopalni czyli internecie :) o i bardzo częste źródło, do któego śięgam prawie codziennie to stare ksiąźki z lat 70-80-90 z wystrojem wnętrz, szyciem, robótkami itp :) oh rozpisałam się troszkę hihi :) ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Mollie makes!! Nawet nie wiedzialam, ze w Polsce mozna kupic odpowiednik :)

    Moja odpowiedz na Twoje pytanie nie będzie zbyt oryginalna. Inspiruje mnie absolutnie wszystko! I nic mnie tu nie ograniczy. Inspirują mnie ludzie, ich historie, emocje, uczucia - nierzadko poglądy :) Inspirują mnie dźwięki, muzyka ma niesamowita moc, sprzyja kreatywności i pobudza moja wyobraźnię, niemal tak jak obrazy oraz przedmioty, które również mnie inspirują do działania, do tworzenia i dzielenia się taka maleńką radością :)

    http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/

    Paulina

    OdpowiedzUsuń