środa, 13 maja 2015

DIY- PUSZKA NA LEGO

dużo jest pomysłów i inspiracji
 na zastosowanie farby tablicowej
Ameryki nie odkryłam

może się to wydawać banalne,
ale ja zawsze coś zobaczę, zachwycam się, planuję zrobić
.... a w efekcie zapominam :)

może akurat kogoś zainspiruję,
bądź przypomnę, że chciał sobie pomazać tablicówką,
:)

potrzebujemy:
- puszkę, pojemnik (moja po mleku dla dzieci)
- farbę tablicową (są różne kolory)
- pędzelek (najlepiej miękki)
- kreda
- czas , jakieś 10 minut


malujemy i czekamy aż wyschnie
jeśli uważamy, że potrzeba drugą warstwę
to malujemy ponownie


wyschło ???
(dość szybko to następuje)
w takim razie możemy pisać :)




jeśli przeznaczenie puszki się zmieni
łatwo zmyjemy napis
i napiszemy nowy :)

P.s. Nie trzeba kupować całej mega puszki tablicówki za 100 pln, 
ja używam i służy mi od dłuższego czasu farba o pojemności 80 ml 
(kupionej przez internet w sklepie dla plastyków),
można też wykonać ją samodzielnie
przepisów jest cała masa w sieci

przy okazji dopadłam też domki
bo były już trochę pomazane 
i nieładnie to wyglądało

plusem jest jeszcze to, że Janek uwielbia kolor czarny
więc mogę malować do woli :)



have fun!!!

Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz