wtorek, 23 lutego 2016

ZRÓB COŚ TYLKO DLA SIEBIE

znacie to niesamowite uczucie
kiedy widzicie kogoś po raz pierwszy
i czujecie się bardzo swobodnie i naturalnie ?
kiedy przekraczacie próg jakiegoś miejsca
i czujecie, że nie będziecie chcieli go opuścić?
kiedy dwie godziny jakby skróciły sie do dwóch minut?

to niesamowite, że tak się dzieje
to niesamowite, że tego doświadczyłam
to niesamowite, że są ludzie i miejsca, 
które absolutnie pod każdym względem 
wzbudzają we mnie tyle pozytywnych emocji

Agnieszko
cieszę się, że miałam okazję Cię poznać,
że wpuściłaś mnie do kawałka swojego świata,
że mogłam czuć wielką radość będąc w Twojej pracowni
tak ciepłej, przytulnej i prawdziwej.

Dziękuję, że poświęciłaś mi swój cenny czas i wiedzę
Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy :)

http://misiura-design.pl/






















P.s. Pozdrawiam serdecznie pozostałe trzy uczestniczki warsztatów
Dziękuję Wam za wspólny czas :)
Agata

6 komentarzy:

  1. ładne te garnuszki;) kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak - Aga potrafi czarować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam Agatko u Ciebie? Dawno nic nie pisałam, ale widziałam, że działasz na instagramie. To teraz tylko tam Ciebie szukać?
    Ekstra warsztaty, szkoda, że u mnie nic ciekawego nie ma. Pozostaje Wrocław, ale przy moich delegacjach teŻ ciężko trafić z terminem.
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj znam to uczucie...

    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że masz podobne doświadczenia :-) dziękuję za miłe słowa

      Usuń